Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Otkrijte sveobuhvatnu podršku za svoje kupce

Komunicirajte s kupcima brzo i učinkovito putem virtualnog agenta, koji omogućuje brzo rješavanje lakših problema, dok se vaši agenti posvećuju komplesnijim. Upravljajte komunikacijom na svim kanalima istovremeno i na taj način pružite trenutnu podršku kupcima.

Prednosti

Osnažite svoj tim s multikanalnim alatom

Jedinstvena kontrolna ploča omogućava laku komunikaciju s kupcima putem bilo kog kanala. Bilo da je riječ o SMS-u, chatu, Facebook chatu, WhatsAppu ili telefonskom pozivu, sve je to objedinjeno u jednom pogledu, koji agentu omogućava brže rješavanje nastalih problema.

Integrisana umjetna inteligencija vam pomaže u rješavanju problema s predloženim člancima i sličnim već riješenim problemima, čime se omogućuje brže rješavanje problema.

Analizirajte rad centara za kontakt i pojedinačnih agenata za poboljšanje saradnje s kupcima. Razumijte interakcije kupaca i na taj način usmjerite razgovor prema pozitivnom rješenju nastalog problema.

Prepoznajte probleme putem real-time dijagnostike i reagujte na vrijeme. S mogućnošću daljinskog upravljanja, riješite probleme na daljinu.

Želite saznati više?

Prijavite se za besplatnu prezentaciju.
Prijavite se

Rješenja

Srodni proizvodi