Automatizacija web trgovine poboljšava internu produktivnost zaposlenih
Najvažnije funkcionalnosti, koje dobijamo korišćenjem ERP sistema, su one za koje najviše vremena trošimo administrativno. Područja koja smo rasteretili rješenjem povezanosti web trgovine s ERP sustavom Microsoft, u ovom konkretnom slučaju su:
- Prodaja - Prodavac se više ne bavi brojnim ručnim zapisima, unosom podataka u različite programe ili fizičkim pregledom zaliha kada stigne narudžba proizvoda u web trgovini. Sada ima proces potpuno automatizovan i usklađen u jednom programu. Od narudžbe proizvoda do izdavanja i naloga za isporuku dostavnoj službi.
- Marketing - Marketing tim ima sve informacije o prodaji i statistici na dohvat ruke, u jednom programu, koji omogućava pregledne informacije i podatke o aktivnostima u web trgovini. Upravljanje proizvodima se obavlja putem ERP sistema koji je sinkroniziran s web trgovinom.
- Nabava - Nabavni referent preko cjelovitog sustava ima točne podatke o tome koliko proizvoda ili materijala ima na zalihama i lako planira nabavku novih komponenti ili proizvoda bez uskih grla. Cjelovitost programa mu omogućava lakše i učinkovitije planiranje godišnjih planova.
- Skladištenje - Magacioner obavlja svoj posao učinkovito i precizno uz pomoć ERP sistema za skladišta i tako ima pregled nad zalihama, izdavanjem, praćenjem i knjiženjem materijala.
Za razvoj web trgovine IC Elektronike koristili smo programski alat Magento, koji nudi cjelovita rješenja prilagođena korisniku i industriji u kojoj djeluje. Magento platforma je potpuno prilagodljiva poslovnim procesima u kompaniji i kompatibilna s Microsoft Dynamics NAV - Navision ili obnovljenom verzijom Business Central.
Kako izgleda primjer automatizovanog web sajta povezanog sa ERP sistemom:
- Nova online kupovina automatski pokreće kreiranje narudžbine, koja je potpuno sinhronizovana sa ERP sistemom.
- U ERP sistemu automatski se stvara prodajni nalog na temelju primljene narudžbe kupca.
- Automatski se generiše otpremnica i sistemsko obavještenje skladišnoj službi, da pripremi proizvod za otpremu.
- Pošiljke se vagaju putem elektronske vage, koja automatski prepisuje težinu u sistem. Automatski se generiše i šalje narudžbenica dostavnoj službi.
- Na osnovu količine na nalogu kupca, zaloga proizvoda se automatski pravilno smanjuje u ERP sistemu i u web trgovini.
Integracija Tinx-IT Magento rješenja za upravljanje informacijama o proizvodu - (eng. Product Information Management - PIM) unutar Business Central ili Navision programa, omogućava upravljanje podacima, slikama, informacijama, oznakama i cijenama svih proizvoda u web trgovini. Sve na jednom mjestu.
Na taj način operater web trgovine putem ERP sistema, može uređivati opis proizvoda, dodavati sliku ili ispravljati cijenu putem važećih cjenovnika.